Close
Wybierz język
Kraków Kraków
+48 732 106 135
Godziny pracy Call center: poniedziałek - sobota, 8:00 - 18:00. Po godzinie 18:00 możesz napisać do nas przez komunikator
Sprzątanie w prezencie Sprzątanie w prezencie
Godziny pracy Call center: poniedziałek - sobota, 8:00 - 18:00. Po godzinie 18:00 możesz napisać do nas przez komunikator
Godziny pracy Call center: poniedziałek - sobota, 8:00 - 18:00. Po godzinie 18:00 możesz napisać do nas przez komunikator
Sprzątanie w prezencie Sprzątanie w prezencie
Sprzątanie pokoju

Sprzątanie pokoju

U nas za tę usługę zapłacisz
od 28.00 zł
Sprzątanie pokoju

Bałagan w pokoju — odpowiednie przygotowanie

Ekipa, która ma za zadanie sprzątnąć bałagan w pokoju, powinna wiedzieć, jakie są jej podstawowe obowiązki. Przed zaczęciem ich pracy nie trzeba specjalnie nic przygotowywać. Jeżeli jednak w pokoju pozostają rzeczy, na które trzeba uważać, np. komputer lub szklane ozdoby można je schować, lecz pracownik sprzątający będzie mieć na uwadze ich bezpieczeństwo. Uszkodzenie rzeczy właściciela wiąże się z pokryciem kosztów naprawy. Jeżeli jednak zauważy jakąś awarię, powinien niezwłocznie zgłosić to, aby uniknąć przykrych konsekwencji. Usunięcie bałaganu w pokoju przez firmę sprzątającą będzie opierało się na myciu i ewentualnej dezynfekcji podłóg, wytarciu kurzu, myciu okien lub opcjonalnie wyczyszczeniu tapicerki. Wszystko zależy od wymagań właściciela powierzchni, która podlega uprzątnięciu.

Akcesoria i sprzęt do uporządkowania bałaganu w pokoju

Firmy sprzątające powinny zawsze odpowiednio wyposażyć swoją załogę w sprzęt oraz akcesoria do sprzątania. Jest to priorytet, ponieważ wtedy praca będzie łatwiejsza i przebiegnie sprawnie. Bałagan w pokoju prościej opanować przy pomocy profesjonalnego odkurzacza do pracy na sucho lub piorącego, a także mopa. Ekipa powinna być wyposażona w płyny, zarówno do czyszczenia, jak i do mycia oraz ściereczki, które muszą być odpowiedniej jakości, aby nie zostawiały pyłków i dobrze zbierały brud. Jeżeli właściciel zleci mycie okien, to można ułatwić pracę osobom, które będą sprzątały i zaopatrzyć je w myjkę elektryczną. Posiadając te wszystkie akcesoria i sprzęty, każda ekipa sprzątająca poradzi sobie z największym bałaganem w pokoju. Odpowiednio przygotowani pracownicy, z pewnością wykonają swoją pracę z dużym zaangażowaniem i dbałością o szczegóły.

Porządkowanie bałaganu w pokoju to również dbałość i oszczędność

Dobrze wyszkoleni pracownicy ekipy sprzątającej powinni mieć na uwadze zarówno dobro klienta, jak i swojego pracodawcy. Uprzątnięty bałagan w pokoju to nie wszystko, ponieważ należy jeszcze zadbać o sprzęt, który będzie używany ponownie. Każdy pracownik firmy, powinien wiedzieć, że dbanie o powierzone mu urządzenia jest kwestią priorytetową. Muszą one być używane zgodnie z instrukcją oraz z ich przeznaczeniem. Nie bez znaczenia jest też utrzymywanie sprzętu w czystości, a to świadczy o jakości wykonywanych usług. Podczas sprzątania bałaganu w pokoju, stosowane są różnego rodzaju płyny, które także trzeba używać zgodnie z instrukcją. Pracownicy powinni być świadomi, aby ich nie marnować, ponieważ są one skuteczne, ale też drogie. Firmy sprzątające w dbałości o swój personel powinny:

  • sprawnie nim zarządzać,
  • szkolić z obsługi sprzętów,
  • zapoznawać z instrukcjami sporządzania stosowanych płynów,
  • podnosić kwalifikacje pracowników,
  • zakupywać tylko bezpieczne środki czystości i odpowiednie urządzenia.

Tak wyszkolona i wyposażona ekipa uprzątnie bałagan w pokoju profesjonalnie z uwagą na bezpieczeństwo i oszczędność.